امروزدوشنبه, ۲۹ آبان , ۱۳۹۶ - - Monday, 20 November , 2017
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر : 7964
  • موسسه اعتباری کاسپین به‌منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راه‌اندازی کرد.

    با ایجاد این امکان در وب‌سایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبت‌شده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه می‌شود.

    شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می­گیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام می­شود.

  • برچسب ها :
  • نظرات کاربران در "سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه اندازی شد"
    تازه های سایت
    کانال تلگرام پیشتاز خبر


    Telegram
    پربازدید ترین ها